5 sep. 2010

Misslyckats totalt

Jag skulle ju skriva dagbok juh. Missade två dagar av de två första. Jag gick ut å festade i fredags och hela lördagen spenderades i sängen. Jag ligger förresten fortfarande kvar i sängen å just nu suger allt.

Jag tyckte jag va ganska duktig igår. Inte stressad eller kontrollerande mot pojkvännen. Ikväll ska vi ha en dejt över Skype. Men han sov borta inatt och är därför inte hemma ännu. Så när jag ringde nu så frågade han vilken tid vi skulle ha dejten för han ville fara iväg med några kompisar å göra andra saker innan. MMmm det går bra, bara de att dom skulle fara mellan 17:00-18:00. Detta betyder ju att dom blir borta till kvällen och han kommer inte hinna laga mat och göra sig i ordning innan kl blir nio eller tio på kvällen. Jag vill inte ha någon jävla dejt längre. Jag ska ligga i sängen hela dagen. Skitdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar