7 sep. 2010

God dag hösten

Hösten kom över en natt. Det är så vackert ute så jag hoppas hinna med en promenad efter föreläsningen. Bara de att jag har 3 kapitel att läsa idag och jag har läst ett halvt än idag. Nu ska jag strax på föreläsning.

Jag känner mig lite orolig nu. det har varit bra i nästan 2 dagar så det känns som om det kommer rasa om ett litet tag. Ångesten börjar krypa under huden på mig och jag drömde mardrömmar hela natten. Men ok... JAG SKA INTE TÄNKA SÅHÄR!

Det är alltså fint väder, jag har lyckats läsa igenom ett halvt kapitel och fattat varenda ord av teorin hittills. Det ska bli skönt att gå på en journalistisk föreläsning idag för att få lite inspiration. Känner jag mig produktiv så läser jag. Blir jag trött i huvet promenerar jag innan jag sätter mig och läser igen.

Kämpar ju nu för att inte gräva ner mig i destruktiva tankar om mitt förhållande och framtid. Även om jag inte känner detta eller tror på det. OK.. here it comes. Jag är värd att vara lycklig, jag är värd kärlek och jag är värd framgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar