5 sep. 2010

Världen från en annan vinkel

Ok, jag är tokdeppig idag. Men jag ska ge den jäkla dagboken en chans.

Gårdagen började med att jag vaknade såå bakis men min granne kom in med en kall dricka och sen gick han och lagade mat åt mig. De va snällt.
När jag piggnade till lite hade jag ett väldigt bra "samtal" över msn med pojkvännen.
Sen gick jag till en pizzeria med grannen och unnade mig en pizza och jag fick ingen ångest över det.
Sen pratade jag med en nära vän några timmar.
Skippade att bli hysetrisk och undra vart pojkvännen sov och varför han inte ringde.
Vaknade halv fem på morgonen och undrade fortfarande varför han inte hade ringt men somnade om eftersom han förmodligen själv sov.

Känns inte positivt alls just nu så jag lägger mig ner och dör i sängen. Pojkvännen sa att han skulle vara hemma till tre. Som kl är nu. Men på grund av tidigare erfarenheter antar jag att han kommer när han känner för det för han glömmer oftast bort mig så nu skiter jag i de å lägger mig istället.

Skit dag. Kommer säkert inte bli nåt av den dejten vi skulle ha ikväll heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar