8 sep. 2010

Dagens positiva glasögon den 8 sept

Idag..

- Jag sov hela natten utan mardrömmar eller utan att vakna var och varannan timme.
- Fick ett godmorgon sms av min babe
- Fick ett samtal, min babe undrade hur jag mådde.
- Bokade in två möten till på lördag för ett framtida projekt.
- Fick ett samtal av en vänninna, pratade av mig
- Fick ett till samtal av min babe som undrade hur jag mådde.
- Tog en promenad i solen
- Ringde min kusin å vi pratade i en å en halv timme. Vi som alltid brukar prata om alkoholismen å ångest å vår skitsläkt nämnde inget om det denna gången.
- Pappa ringde å va nykter. Han hade fixat så han kunde bo hos sin bror fram tills han får en plats på ett nytt boende för missbrukare.
- Pratade med mitt hjärta nu på kvällen och fick lite hjälp med mitt CV. Jag började ifrågasätta om han älskar mig men lugnade ner mig efter ca en timme och han sa en massa fina saker till mig.
- Pratar med min bror. Jag saknar honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar