4 sep. 2010

Hur skulle jag veta de???

Jag skulle ju skriva dagbok igår ju :S Jag hamnade på fest istället. Jag hade inte råd eller egentligen lust att gå ut men varje gäng jag försökte gå hem så träffade jag någon ny person som insisterade på att bjuda på en öl eller två. Kl. 05:00 kom jag hem. Idag har jag ångest och jag är upprörd för pojkvännen blev sur när jag ringde kl fem. Han vaknade inte men klagade nu på morgonen att jag hade ringt. Tänk om något hade hänt mig?! Han har tydligen börjat stänga av ljudet på telefon när han ska sova för han inte vill att jag ska väcka honom.

Ok självkart så ska jag inte väcka honom om han inte vill de. De e bara de att jag fick en massa skit nu utan att jag visste att han verkligen ogillade de. Vi har alltså varit tillsammans i nästan ett år men jag visste itne att han avskydde att jag ringde på natten.

Sen eftersom jag blev full så missade jag min dagbok från igår. Jag måste sätta mig ner en sväng och fundera. Dagboken jag skulle skriva på allt positivt som händer i mitt liv. Fan, de kommer ta att tag. Jag har ångest, är ledsen och förtvivlad just nu :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar