16 sep. 2010

Fyra punkter

  • Kunskap - Kan ge mig ett förändrat tänkande. Väldigt intressant eftersom jag blivit så självmedveten sen jag börjat med mötena och att läsa på om detta.
  • Medvetenhet - Kan ge mig kontakt med känslorna. Inte alls lika kul som förstnämda eftersom att känna och ge uttryck för detta är otroligt smärtsamt och skrämmande. I och med att jag är så fruktansvärt rädd för att lämnas av pojkvännen så vågar jag inte visa mina känslor. Men jag gör det mycket och ofta för jag litar på honom mer än många andra. Det i sin tur gör att jag blir rädd att jag ska skrämma iväg honom.
  • Valfrihet - Kan ge mig möjlighet att agera, handla på ett förändrat och sundare sätt. Öööum.. jag arbetar på det!
  • Släppa kontrollen - Våga släppa gamla mönster. Vara beredd att förändra och be om hjälp. Hehe jag tycker i alla falla tt jag kommit jätte långt på denna punkten. Men andra ser och säger att jag har en lång väg kvar att gå. Så ja... jag jobbar stenhårt på den med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar