19 sep. 2010

Är det PMS eller suger livet på riktigt?

Äsch, jag har faktiskt lugnat ner mig mer nu. Jag skakar inte, jag kan tänka och jag andas lugnt. Inget raseri som skriker i kroppen. Alltså, jag har ju mens nu och dum som jag är så tror jag alltid att det inte har med mensen att göra. Jag mår ju dåligt allt som oftast ändå. Men kan det vara så att det förvärras på grund av mensen? Pojkvännen tycker det. Han tycker vi har det bra när jag inte är ett hormonmonster.
Jag ska överväga denna teori och kartlägga mönster för att sedan kunna analysera och dra en slutsats. Han tror alltså att min PMS gör att jag mår sämre. Jag tror att han är mindre kärleksfull bara ändå.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack för din kommentar såg att du skrivit i sept i min blogg. jag har inte varit aktiv på länge i bloggen alltså :) Tack för ditt stöd och jag följer din blogg troget från och med idag.

    kramar till dig! /levasommedberoende.blogg.se

    SvaraRadera